שאיבת שומן – למי זה מומלץ ?

כל אישה וכל גבר אשר נאבקים בשומן במשך שנים רבות מבינים כי ניתוח שאיבת שומן יכול להיות עבורם פתרון פלא ולהעניק להם יתרונות רבים מאוד. יחד עם זאת, ניתוח של שאיבת השומן מגופו של האדם הוא לא ניתוח שניתן לבצע אותו לכל אדם והוא לחלוטין איננו פתרון אשר מחליף דיאטה ושמירה על כושר גופני ואורח חיים בריא. לכן, לפני שאתם קופצים על הפתרון ומתכננים לבצע ניתוח של שאיבה שכזו, אשר תעניק לכם גוף במרפאה הרבה יותר אטרקטיבי והרבה יותר מושך, עליכם להיות בטוחים כי ניסיתם את כל האפשרויות וכמובן, להגיע לבדיקת התאמה אשר תבחן האם בכלל ניתן לבצע בגופכם ניתוח מסוג זה.

לא בכל משקל

לפני פניה אל ניתוח שאיבת שומן עליכם לבצע דיאטה ולשמור על כושר גופני, ניתוח זה לעולם לא יחליף אותם. גם אם תבצעו את הניתוח ולאחר מכן לא תשמרו על אורח חיים בריא ועל כושר גופני מסודר, כל השומן יחזור למקומו וכל הכסף אותו השקעתם בניתוח ילך לשווא. לכן חשוב מאוד להבין כי לא מדובר בפתרון קסם אך יחד עם זאת מדובר בפתרון המעניק מוטיבציה גבוהה מאוד – לאחר שתראו את הגוף שלכם לאחר השאיבה תהיה לכם מוטיבציה גבוהה הרבה יותר לשמור עליו במראה הנוכחי ולא להרוס אותו בעזרת מאכלים שאינם בריאים וזלזול בביצוע כושר גופני.

בדיקת התאמה לניתוח

כל אחד אשר רוצה לבצע ניתוח שאיבת שומן בירכיים, בבטן או בכל מקום אחר,  מוכרח להגיע קודם כל לפגישת התאמה במרפאה בה הוא בוחר לבצע את אותו הניתוח, פגישה אשר בה יבדקו את מידת ההתאמה שלו לניתוח ויראו האם אכן ניתן לבצע אותו בגוף שלו בצורה טובה והכי חשוב, בצורה בטוחה. לרוב, המרפאות השונות אשר מבצעות ניתוחים מסוג זה מציעות את פגישת ההתאמה הראשונית ללא תשלום כלל ולכן חשוב מאוד לבדוק זאת מראש. פגישה ללא תשלום תאפשר לכם לדעת יותר על הניתוח עצמו, האם אתם מוכנים לניתוח מסוג זה ועוד מידע רב מבלי להוציא על כך סכומי כסף נוספים.