מה חשוב לבדוק לפני שמחליטים על ביצוע ניתוח פנים?

חושבים על ניתוח פנים? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

בשנים האחרונות ניתוחי פנים הפכו להרבה יותר פופולאריים והרבה יותר מבוקשים ממה שהם היו בעבר. לא מעט אנשים היום מבצעים ניתוחים פלסטיים אשר יעניקו להם מראה פנים הרבה יותר מיוחד והרבה יותר מרשים, אך לפני שאתם בוחרים לבצע ניתוחים מהסוג הזה, אתם חייבים להיות בטוחים כי כל הבחירות שלכם נכונות.

זכרו כי למרות שמדובר בהליך המבוצע למטרות קוסמטיות, מדובר בסופו של דבר בניתוח מלא, ניתוח בהרדמה מלאה על כל ההשפעות וההשלכות הכרוכות בכך.

אז מה חשוב לבדוק לפני שמחליטים על ניתוח פנים? קראו את המאמר הבא ותמצאו את התשובה.

התייעצו עם מומחים

פנו אל רופאים מומחים בתחום וקבלו ייעוץ מקצועי לפני שאתם בכלל מחליטים האם לבצע את הניתוח. וכן, אנחנו מדברים ברבים – פנו אל כמה רופאים. הייעוץ המקצועי הזה יאפשר לכם להבין יותר את התהליך אליו אתם נכנסים, הוא יאפשר לכם לבחור נכון וחכם יותר, לשקול את הצעדים שלכם באופן ברור ולהבין במה התהליך כרוך.

לא תמיד אתם צריכים ניתוח הרמת פנים בכדי להעלים קמטים, ישנן עוד שיטות רבות אחרות לכך, ולכן כדאי להתייץ עם מומחים בכדי לקבל החלטה נכונה. כמובן, קבלו את זה כייעוץ מוקדם, ופנו אל רופא שאין לו אינטרס אישי כמו רופא העור בקופת החולים שלכם או יועץ חיצוני שאתם יכולים לסמוך עליו.

תכננו את התקציב שלכם

ניתוח פנים, במיוחד אם אתם מממנים אותו באופן פרטי, הוא לא זול בכלל. בנוסף, יכולות להיות לכם הוצאות נלוות נוספות כמו הוצאות על תרופות וטיפולים לאחר הניתוח, הבראה, ימי חופשה ללא תשלום מהעבודה ועוד. לכן כדאי לתכנן מראש את התקציב על מנת שתוכלו להיות בטוחים כי אתם יכולים לעמוד בעלויות הללו ולא תגיעו למצב בו לאחר הניתוח תתחרטו שביצעתם אותו רק בגלל חוסרים כלכליים שונים.