האם ניתוח מתיחת פנים היא האפשרות היחידה להעלמת הקמטים?

רבים מהאנשים המנסים להתמודד עם עור הפנים המתקמט שלהם, מנסים לבחון את כל האפשרויות העומדות לפניהם, ולא כולם ששים לרוץ לחדר הניתוח ולבצע התערבות כירורגית בעור הפנים שלהם. באופן עקרוני, ישנם לא מעט אנשים שיש להם בעיה עם התערבות פלסטית שלכאורה נוגדת את הטבע. יחד עם זאת, כשהקמטים מתחילים להשתלט על עור הפנים ולגרום להפרעה משמעותית בצורתן האסתטית, מרבית האנשים מוכנים לעשות כל מה שנדרש על מנת להיפטר מהקמטים.

ניתוח חד פעמי עם השפעה לאורך זמן

ניתוח מתיחת פנים היא הפרוצדורה היעילה ביותר, ולאו דווקא היקרה ביותר. ניתוח כזה מבטיח לכם תוצאות מלאות ומעולות, ושמירה על התוצאות לאורך זמן רב, כנראה עד סוף הימים. עלויות הניתוח הן גבוהות, שהרי מדובר בהליך ניתוחי המשלב חדר ניתוח עם כל הציוד הנדרש, צוות ניתוח מקצועי ורופא מקצועי בעל ידע רב. יחד עם זאת, לא בטוח בכלל שזו היא האפשרות היקרה ביותר, ומייד תבינו למה.

טיפולים חיצוניים על בסיס קבוע

טיפולים נוספים לביצוע מתיחת פנים יכולים להיות למשל הזרקות בוטוקס, או מריחת קרמים המיועדים להעלמת קמטים. טיפולים אלה משתמשים למעשה בהחדרה של חומרים ייעודיים אל מתחת לעור הפנים, במטרה ליישר את הקמטים. הקרמים פועל באמצעות חומרים כימיים שבצורה כזאת או אחרת אמורים ליישר את הקמטים, והבוטוקס מיועד להיכנס מתחת לקמטים ובעצם להרים אותם לגובה עור הפנים. ובכן, טיפולים אלה הם לא כירורגיים, אך במצטבר הם יכולים לעלות הרבה יותר מאשר ניתוח מתיחת פנים. הסיבה לכך היא, שאת הטיפולים האלה צריך לעשות אחת לתקופה, ואפילו אחת ליום.

לקבל החלטה אחת מתוך כל האפשרויות

בטיפול בקרמים מדובר בקרמים ייחודיים ויקרים מאוד, שאותם צריך למרוח בכל יום על עור הפנים. בטיפול באמצעות הזרקת בוטוקס, יש לבצע את ההליך אחת לתקופה אצל איש מקצוע. לכל אלה יש עלויות מצטברות גבוהות, שיכולות בקלות לעבור את העלות החד פעמים של ניתוח מתיחת פנים. בכל מקרה, עליכם להכיר את כל האפשרויות העומדות בפניכם, על מנת שתוכלו לקבל את ההחלטה שמתאימה לכם בדיוק.