בעלי כלבים וחתולים? הזמינו ריסוס נגד פרעושים!

כשמדברים על ריסוס, בדרך כלל עולה בראש ריסוס נגד ג'וקים אחרי שקפצו עליכם מארון המטבח או מפח האשפה. אבל למען האמת, ריסוס מתחיל אפילו בדברים הקטנים. אם יש לכם פרעושים בבית ובחצר, זה בהחלט יכול להיפתר באמצעות ריסוס נגד פרעושים. למענכם ולמען חיית המחמד שלכם, עד אשר יימצא הפתרון הרפואי התמידי, גאלו את הבית שלכם מהמזיקים המגרדים.

עבודה יסודית המתבססת על איתור מוקדי ההתפשטות

אנו נבחן את רחבת הבית והחצר שלכם ונאתר מוקדי התפשטות של פרעושים וחרקים מזיקים נלווים כמו קרציות ונרסס את המקומות מהם הם יתרבו. את הטיפול בחיית המחמד שלכם תצטרכו כמובן להשלים אצל הווטרינר. אבל איתור מוקדי ההתרבות החיצוניים והדברתם ייצור לכם ולבעל החיים שלכם שקט מהתרבות ואתם תרגישו הפחתה בעומס הגירודים ונוכחות המזיקים הטורדניים.

זכרו כי כל זני הפרעושים מקורם באדמה

על אף שאתם, ככל הנראה, אשמים שלא טיפלתם בזמן בבעל החיים שלכם, לא יכולתם לגמרי להימנע מהסיטואציה. פרעושים נמצאים בגינה, בכל גינה. למעשה, בכל שטח קרקעי שיש לו אדמה חשופה. הם פשוט מתרבים יותר כשבסביבה ישנו כלב או חתול כי אלו הפונדקאים הטובים ביותר עבורם כמוצצי דם. אבל החרק עצמו שמתכנה "פרעוש" קיים בכל מקום ומסב נזק גם לגידולים חקלאיים ולסביבות צמחיות. לכן, ריסוס נגד פרעושים זו פעולה הכרחית עבור כל מי שיש לו בית פרטי ובפרט עבור מי שגם מגדל חיות מחמד.

חתימה שלנו כחברת הדברה בתום פעולת הריסוס

החתימה תכלול Timestamp עם תאריך ושעת ביצוע ההדברה על מנת שהמדביר הבא שיצטרך לתת לכם שירות כעבור כמה שנים או מספר חודשים יידע איזה איש מקצוע ביקר אצלכם ואלו פרויקטים הוא עשה. החתימה מהווה גם תעודת אחריות להדברה, כך שאם אירעו בה תקלות והמזיקים חוזרים לקנן באזורכם ובבית שלכם, ניתן ליצור קשר מחודש עם החברה ולהזמין שירות חוזר או על בסיס תיקון קודמו. אנו מספקים את השירות המבוקש לכל לקוח שסובל מהבעיה, בין אם זה מקרה ראשון, ובים אם מדובר בתיקון הדברה קודמת. אצלנו, הדייר יגור בבית חף מפרעושים ומזיקים ויוכל לחזור לשגרתו בבטחה בפרקי זמן קצרים.